nie ilość linków, a ich jakość ma decydujące znaczenie.
Linki można podzielić ze względu na ich umiejscowienie:
Oraz ze względu na ich jakość:
Od kilku lat osoby odpowiedzialne za działania seo zdecydowanie zalecają naturalne pozyskiwanie linków, bo nie tylko potrafią one poprawić pozycję naszej strony w wyszukiwarce, ale zwiększają ruch i pozytywnie wpływają na wizerunek marki. W tym miejscu bardzo często pozycjonowanie łączy się z content marketingiem.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Linkowanie
Reklamowanie działalności na social mediach
Social media, które reprezentują między innymi strony takie, jak Facebook czy Instagram, są bardzo dobrym sposobem autopromocji. E-marketing na tego typu stronach ma bardzo często niezwykle szerokie grono odbiorców, więc jeśli odpowiednio zadbamy o dobre zaprezentowanie oferowanego produktu lub usługi, nasza reklama z pewnością zostanie wyświetlona przez wielu potencjalnych klientów. Często zdarza się, że zamiast posiadania strony internetowej przedsiębiorcy używają właśnie social mediów do poinformowania innych o swoim produkcie lub działalności. Jest to na tyle dobre rozwiązanie dla osób początkujących promowanie swojej działalności, że wiele osób się na to decyduje. Największą zaletą autopromocji na social mediach jest jej ogólna dostępność.
Krótka definicja z Wikipedii. Linkowanie
Linkowanie (ang. Link building) – zestaw działań związanych z optymalizacją dla wyszukiwarek internetowych wewnątrz i na zewnątrz strony internetowej, których celem jest poprawienie pozycji witryny w wyszukiwarkach internetowych, a pośrednio zwiększenie ilości wejść na daną stronę lub linków zwrotnych. Poprawna implementacja linkowania może zwiększyć ilość wysokiej jakości odniesień do danej strony internetowej, co z kolei może przełożyć się na wyższą pozycję w rankingu wyszukiwarek internetowych. Wykorzystywane jest także jako strategia w kampaniach marketingowych, których celem jest zwiększenie świadomości marki.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Linkowanie