Istota reklamy w Internecie - Optymalizacja

Pozycjonowanie to ostatnio bardzo ważna gałąź informatyki. Krótko o AdWords oraz pozycjonowanie katowice. Zapraszam

Search Engine Marketing - SEM

SEM - Search Engine Marketing, czyli marketing w

Istota reklamy w Internecie - Optymalizacja pozycjonowanie katowice
wyszukiwarkach - ogół działań promocyjnych (kampanie linków sponsorowanych, pozycjonowanie i optymalizacja...stron WWW), które mają na celu uzyskanie jak najlepszych pozycji serwisu w (zarówno naturalnych, jak i płatnych) wynikach wyszukiwania, na wybrane słowa / frazy kluczowe wpisywane przez użytkowników w zapytaniu do wyszukiwarki.

Marketing w wyszukiwarkach dobrze opisuje następujące równanie SEM = SEO + PPC, gdzie SEO oznacza "Search Engine Optimization" - w Polsce bardzo często używa się terminu "pozycjonowanie", a PPC "Pay Per Click" czyli płatne za kliknięcie w link.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_w_wyszukiwarkach_internetowych


Zmieniające się standardy w SEO

SEO to chyba najbardziej dynamiczna gałąź informatyki. Ciągle zmieniające się standardy zmuszają pozycjonerów do nieustannej walki ze skryptami oceniającymi stronę pod kątem treści i przydatności. Wystarczy chwila nieuwagi, aby przegapić zbliżające się zmiany i strona zostanie daleko w tyle.

Pozycjonowanie to praca wymagająca maksimum skupienia i uwagi, ponieważ jeden mały błąd powielany na pozycjonowanych treściach może się mieć tragiczne skutki. Dlatego właśnie nie każdy może zostać specjalistą SEO, bo oprócz wiedzy zdobywanej latami liczą się też inne rzeczy.


Wyniki w wyszukiwarce, reklamy

Każdy pozycjoner ma swoje sposoby na wypromowanie strony w wyszukiwarce. Jednak wyniki organiczne to jedno, są jeszcze reklamy. AdWords, bo tak nazywają się reklamy w Google, wyświetlają się nad wynikami organicznymi i w kolumnie po prawej.

Od tego jakie ustalimy stawki będzie zależało jak wysoko nasza reklama się tam znajdzie. Firmy często łączą pozycjonowanie i reklamy, aby osiągnąć szybki i trwały rezultat w postaci zwiększenia ruchu na stronie klienta. Tak samo istotne są media społecznościowe i inne działania strony w sieci: blogi, katalogi i lokalne ogłoszenia z linkami do strony.